kkochkids

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av KK Kids - 28 oktober 2013 21:40

Jag är förundrad över hur mycket en människa kan stå ut med i sitt liv. Allt från "Jag vet inte" till; "Jag är lat" och ändlösa gånger då man fått en axelryckning eller ett -> "Du får bestämma". Värsta är ändå: Jag ser ingen mening med att göra detta för jag orkar inte ta tag i det.

Det är då jag bara vill slå till personen, ställa mig upp och skrika: MEN VAFAN! TA TAG I DITT LIV, OCH DU FÅR DET SOM DU VILL HA UTAN NÅGRA SOM HELST PROBLEM. VÄX UPP FÖRFAN!


Och då är det helt plötsligt jag som skulle bli den jobbiga. Hur rättvist är det på en skala?


Ja, detta är riktat till någon jag känner. Och älskar. Simple as that.

Det sjuka är att trots att denna person vill så sjukt mycket i sitt liv, händer det ingenting. Allting bara fortsätter, precis så som det gjort från början, och det finns ingenting i heeeeela världen (enl. denna person nudå) som kan få hen att ändra på saken.

Dammit! Finns det inget vett i skallen?!


Jag menar, personen vet precis vad denne vill, och säger bara att det är saker som måste förändras i dennes personlighet först innan hen känner sig redo och det kommer finnas tid. Men vad är grejen då? Fixa det som behövs, för jag kommer verkligen inte hindra dig till att få det du vill ha. Tvärtom kommer jag ge det till dig. Kanske... Om du itne väntar för länge! (Och ja jag vet att jag ändrade pronomen..., men det är för att det sista är inte riktat till er alla, utan just dig. Ja. DU, precis just du. Bara du, capish?!?)


Nej jag behövde bara få det ur mig, och ja... nu vet ni. Zolong, tack och hej!

Presentation


Hello everyone.
Yep, jag bloggar igen, och denna gång bloggar jag om det jag känner för. Min blogg är vit, simpel och ren då jag satsar på en nystart. Mitt bloggnamn är ironiskt och fint, precis som min header. Love it and live with it. XOXO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards