kkochkids

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Sova sova säng säng säng

Av KK Kids - 14 augusti 2013 01:42

#ny #header #sova #trötter

Kan man inte sova jobbar man på en header istället, och klockan blir halv två. Great, just great.
Imorgon ska man upp och springa innan frukosten. Kommer bli en mycket sen frukost. Men vad ska man göra när ens mobil säger åt en att träna?
Ignorera sin egen telefon kan man ju inte göra. Inte heller kan man ge upp, det är verkligen inte min stil. Nej nej. Det blir sova mina få små timmar och sedan upp och hoppa med ett leende. Tror du jag klarar av det?! Det vet jag att jag kan ;)
Puss på er och godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KK Kids - 5 november 2013 22:28


Idag vaknade vi upp med snuva, och nu går jag till sängs med ryggsmärtor av all hosta. Men visst mår jag bra? Dagens ironi! ...

Av KK Kids - 28 oktober 2013 21:40

Jag är förundrad över hur mycket en människa kan stå ut med i sitt liv. Allt från "Jag vet inte" till; "Jag är lat" och ändlösa gånger då man fått en axelryckning eller ett -> "Du får bestämma". Värsta är ändå: Jag ser ingen mening med att göra de...

Av KK Kids - 27 oktober 2013 10:54


Inatt drömde jag att mina hyllor föll ned till marken och bakom dem fanns en dörr. En dörr vars innehåll innehöll en värld utan dess like. Där alla människorna gick uppochned, där det inte fanns någon annan färg än rosa och där det var oartigt att i...

Av KK Kids - 27 oktober 2013 01:07

  Ibland lever man livet precis så som man vill leva det. Och ibland är det livet man vill leva förvirrande. Att stäva efter total tillfredställelse är nog det svåraste en människa kan försöka uppnå. Ändå är det något som både du, jag och alla...

Av KK Kids - 19 augusti 2013 18:26

Ni anar inte hur lycklig jag är just nu. Jag har fått ett jobb. Ett jobb på Donken. Ett jobb. Spelar ingen roll vad jag kommer få göra, och vilka jag kommer få jobba med. Jag ska spendera tid på en arbetsplats och inkassera en lön varje månad. DET ÄR...

Presentation


Hello everyone.
Yep, jag bloggar igen, och denna gång bloggar jag om det jag känner för. Min blogg är vit, simpel och ren då jag satsar på en nystart. Mitt bloggnamn är ironiskt och fint, precis som min header. Love it and live with it. XOXO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards