kkochkids

Alla inlägg under augusti 2013

Av KK Kids - 19 augusti 2013 18:26

Ni anar inte hur lycklig jag är just nu. Jag har fått ett jobb. Ett jobb på Donken. Ett jobb. Spelar ingen roll vad jag kommer få göra, och vilka jag kommer få jobba med. Jag ska spendera tid på en arbetsplats och inkassera en lön varje månad. DET ÄR SÅ UNDERBART!


Deltidsanställning, 50%, helt okej för mig. Det är ju så det börjar. Man jobbar efter sina timmar, och helt plötsligt rings man in hipp som happ och får jobba hela tiden. Inte mig emot. Mer klirr i plånkan.


Satt i min soffa, tillsammans med en kompis när de ringde. Måste ha låtit som en efterbliven liten flummgumma när jag försöker hålla mig från att brista ut i ett lyckligt tjut, eller hoppa omkring med skrattet i halsen. Nej, istället satt jag där i soffan, höll tag i min kompis nacke och svarade korta men glada, trevliga ord i vad som verkade vara min nya chefs öra.


Jag ska dit på torsdag. På torsdag börjar allvaret. Jag har ett jobb. Ett jobb på McDonalds och tack vare det slipper jag leva som fattig, arbetslös, nybliven student denna termin. Tacka gudarna för det!

Av KK Kids - 15 augusti 2013 23:21

Nej nu är jag trött. SängdagzZZZzzzznaaarrk

Av KK Kids - 15 augusti 2013 23:20

Av KK Kids - 15 augusti 2013 23:15

Hahahaha jag såg precis något som fick min mage att bubbla till lite sådär härligt roligt i kroppen.

NU KAN MAN GILLA INLÄGG PÅ BLOGGEN?!

Jag menar, what the fuck fucking fuck?! Haha, så nu ska vi vara sådär extra lata och inte kommentera det vi läst på andras bloggar? Nej nu ska vi trycka på ett litet fishjärta -Gilla!
Fantastsikt. Och jag som inte trodde bloggplatsen kunde bli bättre?

Av KK Kids - 15 augusti 2013 23:08

Har ni tänkt på en sak?
Kärlek och obsession är två ämnen som ofta kan gå ihop. Så fort man träffar någon ny (at least this is what I've heard) googlar man upp denne, kollar upp allt på fb och försöker lära känna personens cyber-jag. Somliga blir helt besatta och tror sig saker som inte egentligen stämmer.

Själv föredrar jag att fråga personen jag träffar om saker som jag undrar över. Mycket intressantare att höra personen själv svara på ens frågor än att försöka hitta svaren på internet.
Somliga kan tycka att det är skrämmande, men redan då kan jag ju se om personen är något för mig eller inte. Träffar jag en stel snubbe som inte skrattar åt bajs eller sexskämt, då är relationen så gott som död.

Sen en annan sak som jag bara måste få ur mig.
Jag HATAR förälskelsefasen. Och nej, inte den där fasen när man precis har blivit ihop och är så nykära att man är tokig. Den delen gillar jag. Nästan som mest.
Nej det är den där fasen när man är lite halvt på G. Man vet inte riktigt var man har varandra, och ens känslor gräver sönder en inombords för att man inte riktigt vet själv hur det kommer sluta.
Det är en ångest som växer inom mig då. Skitkul ju... not.

Nej men seriöst, jag diggar kärleken. Men ibland tar den kål på en.
Just nu gillar jag den dock. Träffat en grabb som jag faktiskt gillar rätt mkt. Han är cool, rolig, snäll å go. Vem vet, det kan bara bära eller brista. Och ännu ingen ångest.
Jag kanske måste ändra min åsikt snart.
Men än så länge står den fast. Jag ogillar förälskelsefasen och föredrar att inte internetstalka människor.

Det var väl det. XOXO

#kärlek #förälskelse #hata #ogilla #justinbieber #obsession #mani

Av KK Kids - 15 augusti 2013 22:55

Hahaha jag upptäckte precis att jag skrivit fel i min header... duktig flicka...
Men vad gör väl det? Får helt enkelt bara göra om det i photoshop...
Men inte idag! För har redan stängt av min dator.
Thats right folks. Jag bloggar från min mobil. Hur coolt är inte det? Ascoolt!
Adjö!

Av KK Kids - 15 augusti 2013 00:01

En kvinna säger aldrig att hon älskar någon om hon verkligen inte menar det. En hederlig man kan hålla samma standard.


Jag kan inte låta bli att garva åt min kompis.

Han tar en tjejs oskuld utan att riktigt förstå det själv. Hon är typ depprimerad, och ringer nu till honom konstant. 5gånger på rad. Skickar sms och håller på. Och han förstod inte riktigt själv varför hon var så besatt förns jag berättade för honom varför.


-Han tog hennes oskuld, och nu betyder han allting för henne.


Jag klandrar henne inte. Han är sjukt snygg, och lätt att hålla nära då han är alldeles för snäll för att kunna säga nej till någon. Han vill inte såra någon. Intressant tanke som slog mig precis. Han påstår nämligen att han är den som brukar utnyttja och vara elak. Jag tror att det är rätt tvärt om faktiskt. Han är väldigt lätt att utnyttja. Hans kärlek och fina ord är lätta att klämma fram, och vill man ha kul för en kväll är det inte han som skulle säga nej. Undrar om han har tänkt på det.


Nej nu ska jag inte säga att min kompis är lite av en manshora. Han har självklart sina standards. Och det kanske bara var jag som hade den makten över honom...? Tänk om det är jag som lärt honom hur man ska göra för att få det man vill ha?! :o Cred to me then...

Men samtidigt går han runt i sitt kök och skriker av ångest eftersom hon inte lämnar honom ifred.


Så går det när man är för snäll för att säga nej. Kom ihåg det människor.


#kärlek #fail #komiskt #vänskap

Av KK Kids - 14 augusti 2013 01:42

#ny #header #sova #trötter

Kan man inte sova jobbar man på en header istället, och klockan blir halv två. Great, just great.
Imorgon ska man upp och springa innan frukosten. Kommer bli en mycket sen frukost. Men vad ska man göra när ens mobil säger åt en att träna?
Ignorera sin egen telefon kan man ju inte göra. Inte heller kan man ge upp, det är verkligen inte min stil. Nej nej. Det blir sova mina få små timmar och sedan upp och hoppa med ett leende. Tror du jag klarar av det?! Det vet jag att jag kan ;)
Puss på er och godnatt!

Presentation


Hello everyone.
Yep, jag bloggar igen, och denna gång bloggar jag om det jag känner för. Min blogg är vit, simpel och ren då jag satsar på en nystart. Mitt bloggnamn är ironiskt och fint, precis som min header. Love it and live with it. XOXO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards